مقالات ترجمه شده مدیریت و اقتصاد
1.Internet-based e-shopping and consumer attitudes:an empirical study (2001)
خرید الکترونیکی مبتنی بر اینترنت و گرایشات مشتری: یک مطالعه تجربی
2.European banking: An overview (2007)
بانکداری اروپایی: مرور کلی
3. Online banking: a field study of drivers, development, challenges, and expectations (2001)
بانکداری آنلاین: یک مطالعه میدانی در مورد محرکها، چالشهای توسعه، و انتظارات
4.Mission Statement, Quality and Financial Performance (2006)
بیانیه مأموریتی، کیفیت و عملکرد مالی
5.The length of contracts and collusion (2010)
طول مدت قراردادها و سازش
6. Marketing models of consumer heterogeneity (1999)
مدل های بازاریابی مصرف کنندگان ناهمگن
ایجاد ابزاری در جهت سنجش و ارزیابی ابعاد مختلف تجارت الکترونیک
رضایت از سرویس، اعتماد اطلاعات، و عملکرد e-CRM در مدل BSC در مؤسسات مالی و تجربی
9. Strategic planning for increasing profitability: the case of marina industry (2009)
برنامهریزی استراتژیک برای افزایش سودآوری: مطالعه موردی صنعت تفرجگاه ساحلی
10. The challenges of strategic planning in academic libraries(2005)
چالشهای برنامهریزی استراتژیک در کتابخانههای دانشگاهی
استفاده از ابزار کمکی تصمیمسازی چند-معیاری برای رتبه بندی و انتخاب شرکای هم-برند
اهمیت نوآوری و نقش تعیینکنندۀ آن در رشد، بقاء و موفقیت سازمان ها
یک پیشنهاد متدولوژیک برای ارزیابی کار تیمی در زمینۀ آموزش مدیریت پروژه
14.Does IPO Pricing Reflect Public Information? New Insights from Equity Carve-Outs (2012)
آیا قیمتگذاری IPO منعکس کننده اطلاعات عمومی است؟ دیدگاههای جدید حاصل از واگذاری سهام اقلیت (Equity Carve-Outs)
15. E-SERVICE QUALITY STRATEGY: ACHIEVING CUSTOMER SATISFACTION IN ONLINE BANKING (2012)
استراتژی کیفیت خدمات الکترونیک: دستیابی به رضایت مشتری در بانکداری آنلاین
16. Return and Risk-Return Ratio Based Momentum Strategies: A Fresh Perspective (2013)
استراتژی های مومنتم مبتنی بر عایدی و نسبت ریسک-عایدی: یک دیدگاه جدید
17. The Role of Accounting in the Financial Crisis: Lessons for the Future (2011)
نقش حسابداری در بحران مالی: درس هایی برای آینده
18. Epidemiology of occupational accidents among Iranian insured workers (2012)
اپیدمیولوژی (همه گیر شناسی) حوادث شغلی در میان کارگران بیمه شده
تحلیل عامل های مرتبط با حوادث لغزش، انحراف و سقوط در حین کار: بکارگیری روش های داده کاوی برای پایگاه داده آمار بیماری ها و حوادث شغلی فنلاند
20. Targeting customers via discovery knowledge for the insurance industry
هدف قرار دادن مشتریان از طریق کشف دانش در صنعت بیمه (2005)
یک مدل نظری برای رابطه بین فرهنگ سازمانی و تکنیک های مدیریت کیفیت (2012)
22. International Consumer Behavior in the 21st Century
رفتار مصرف کننده بین المللی در قرن 21 (325 ص کتاب کامل) (2013)
منشور عملکرد (5 فصل آخر از کتاب)(2002)
24. Electronic Service Quality Evaluation Methods for Online-Banking System
روش های ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیک برای سیستم بانکداری آنلاین (2010)
بهبود کیفیت خدمات الکترونیک در وبسایت بانک ها با استف از مدل کانو (مطالعه موردی: وبسایت بانک تجارت) (2012)
26.
27.
28. Understanding corporate value: managing and reporting intellectual capital
درک ارزش شرکت: مدیریت و گزارش دهی سرمایۀ فکری
29. Role of human aspects in project management (2011)
نقش جنبه های انسانی در مدیریت پروژه
عملکرد تیم در تیم های احیا: مقایسه و نقد دو ابزار جدید امتیازبندی
سی و دو سال توسعه مدیریت منابع انسانی در چین:مرور و چشم اندازها
32. HOW DO BANKS SET INTEREST RATES (2004)
چگونگی تعیین نرخ بهره به وسیله بانکها
33. Entrepreneurship and Innovation in the Knowledge-based Economy: Challenges and Strategies (2002)
کار آفرینی و نوآوری در اقتصاد مبتنی بر دانش: چالش ها و استراتژی ها
34. The Service Recovery Strategies, Customer Satisfaction, Customer Loyalty
استراتژیهای بازیابی سرویس، رضایت مشتری، وفاداری مشتری
چگونگی واکنش نرخ وامدهی و عرضه وام بانکی به تغییر تقاضای وام در انگلستان