مقالات ترجمه شده مدیریت و اقتصاد


1.http://s5.picofile.com/file/8114255492/pdflogo.pngInternet-based e-shopping and consumer attitudes:an empirical study (2001)

خرید الکترونیکی مبتنی بر اینترنت و گرایشات مشتری: یک مطالعه تجربی


2.http://s5.picofile.com/file/8114255492/pdflogo.pngEuropean banking: An overview (2007)

بانکداری اروپایی: مرور کلی


3.http://s5.picofile.com/file/8114255492/pdflogo.png  Online banking: a field study of drivers, development, challenges, and expectations (2001)

بانکداری آنلاین: یک مطالعه میدانی در مورد محرکها، چالشهای توسعه، و انتظارات


4.http://s5.picofile.com/file/8114255492/pdflogo.pngMission Statement, Quality and Financial Performance (2006)

بیانیه مأموریتی، کیفیت و عملکرد مالی


5.http://s5.picofile.com/file/8114255492/pdflogo.pngThe length of contracts and collusion (2010)

طول مدت قراردادها و سازش


6.http://s5.picofile.com/file/8114255492/pdflogo.png Marketing models of consumer heterogeneity (1999)

مدل های بازاریابی مصرف کنندگان ناهمگن


7.http://s5.picofile.com/file/8114255492/pdflogo.png  Developing an Instrument for Measuring Attitudes Towardand Perceptions of Workplace Diversity: An Initial Report (2001)

ایجاد ابزاری در جهت سنجش و ارزیابی ابعاد مختلف تجارت الکترونیک


8.http://s5.picofile.com/file/8114255492/pdflogo.png  Service Satisfaction, Information Trust and e-CRM Performance in BSC model in the Empirics of Financial Institutions (2009)

رضایت از سرویس، اعتماد اطلاعات، و عملکرد e-CRM در مدل BSC در مؤسسات مالی و تجربی


9.http://s5.picofile.com/file/8114255492/pdflogo.png  Strategic planning for increasing profitability: the case of marina industry (2009)

برنامه‌ریزی استراتژیک برای افزایش سودآوری: مطالعه موردی صنعت تفرجگاه ساحلی


10.http://s5.picofile.com/file/8114255492/pdflogo.png The challenges of strategic planning in academic libraries(2005)

 چالش­های برنامه­ریزی استراتژیک در کتابخانه‌های دانشگاهی


11.http://s5.picofile.com/file/8114255492/pdflogo.pngUsing multi-criteria decision aid to rank and select co-branding partners From a brand personality perspective (2009)

استفاده از ابزار کمکی تصمیم‌سازی چند-معیاری برای رتبه بندی و انتخاب شرکای هم-برند


12.http://s5.picofile.com/file/8114255492/pdflogo.png The important of Innovation and its Crucial Role in Growth, Survival and Success of Organizations (2012)

اهمیت نوآوری و نقش تعیین­کنندۀ آن در رشد، بقاء و موفقیت سازمان ها


13.  http://s5.picofile.com/file/8114255492/pdflogo.pngMethodological proposal for teamwork evaluation in the field of project management training (2012)

یک پیشنهاد متدولوژیک برای ارزیابی کار تیمی در زمینۀ آموزش مدیریت پروژه


14.http://s5.picofile.com/file/8114255492/pdflogo.pngDoes IPO Pricing Reflect Public Information? New Insights from Equity Carve-Outs (2012)

آیا قیمت‌گذاری IPO  منعکس کننده اطلاعات عمومی است؟ دیدگاه‌های جدید حاصل از واگذاری سهام اقلیت (Equity Carve-Outs)


15.http://s5.picofile.com/file/8114255492/pdflogo.png  E-SERVICE QUALITY STRATEGY: ACHIEVING CUSTOMER SATISFACTION IN ONLINE BANKING (2012)

استراتژی کیفیت خدمات الکترونیک: دستیابی به رضایت مشتری در بانکداری آنلاین


16.http://s5.picofile.com/file/8114255492/pdflogo.png  Return and Risk-Return Ratio Based Momentum Strategies: A Fresh Perspective (2013)

استراتژی های مومنتم مبتنی بر عایدی و نسبت ریسک-عایدی: یک دیدگاه جدید


17.http://s5.picofile.com/file/8114255492/pdflogo.png  The Role of Accounting in the Financial Crisis: Lessons for the Future (2011)

نقش حسابداری در بحران مالی: درس هایی برای آینده


18.http://s5.picofile.com/file/8114255492/pdflogo.png  Epidemiology of occupational accidents among Iranian insured workers (2012)

اپیدمیولوژی (همه گیر شناسی) حوادث شغلی در میان کارگران بیمه شده


19.http://s5.picofile.com/file/8114255492/pdflogo.png  Analysing factors related to slipping, stumbling, and falling accidents at work: Application of data mining methods to Finnish occupational accidents and diseases statistics database (2013)

تحلیل عامل های مرتبط با حوادث لغزش، انحراف و سقوط در حین کار: بکارگیری روش های داده کاوی برای پایگاه داده آمار بیماری ها و حوادث شغلی فنلاند


20.http://s5.picofile.com/file/8114255492/pdflogo.png  Targeting customers via discovery knowledge for the insurance industry

هدف قرار دادن مشتریان از طریق کشف دانش در صنعت بیمه (2005)


21.http://s5.picofile.com/file/8114255492/pdflogo.png A Theoretical Model of the Relationship Between Organizational Culture and Quality Management Techniques

یک مدل نظری برای رابطه بین فرهنگ سازمانی و تکنیک های مدیریت کیفیت (2012)


22.http://s5.picofile.com/file/8114255492/pdflogo.png  International Consumer Behavior in the 21st Century

رفتار مصرف کننده بین المللی در قرن 21 (325 ص کتاب کامل) (2013)


23.http://s5.picofile.com/file/8114255492/pdflogo.png The Performance Prism

منشور عملکرد (5 فصل آخر از کتاب)(2002)


24.http://s5.picofile.com/file/8114255492/pdflogo.png Electronic Service Quality Evaluation Methods for Online-Banking System

روش های ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیک برای سیستم بانکداری آنلاین (2010)


25.http://s5.picofile.com/file/8114255492/pdflogo.png IMPROVEMENT OF ELECTRONIC SERVICE QUALITY IN BANKS WEBSITES WITH USING KANO MODEL (CASE STUDY OF TEJARAT BANK WEBSITE)

بهبود کیفیت خدمات الکترونیک در وبسایت بانک ها با استف از مدل کانو (مطالعه موردی: وبسایت بانک تجارت) (2012)


26.


27.


28. http://s5.picofile.com/file/8114255492/pdflogo.png Understanding corporate value: managing and reporting intellectual capital

درک ارزش شرکت: مدیریت و گزارش دهی سرمایۀ فکری


29. http://s5.picofile.com/file/8114255492/pdflogo.png Role of human aspects in project management (2011) 

نقش جنبه های انسانی در مدیریت پروژه


30.http://s5.picofile.com/file/8114255492/pdflogo.png Team performance in resuscitation teams: Comparison and critique of two recently developed scoring tools (2012)

عملکرد تیم در تیم های احیا: مقایسه و نقد دو ابزار جدید امتیازبندی


31.http://s5.picofile.com/file/8114255492/pdflogo.png Thirty-two years of development of human resource management in China: Review and prospects (2012)

سی و دو سال توسعه مدیریت منابع انسانی در چین:مرور و چشم اندازها


32.http://s5.picofile.com/file/8114255492/pdflogo.png HOW DO BANKS SET INTEREST RATES (2004)

چگونگی تعیین نرخ بهره به وسیله بانک‌ها


33.http://s5.picofile.com/file/8114255492/pdflogo.png Entrepreneurship and Innovation in the Knowledge-based Economy: Challenges and Strategies (2002)

کار آفرینی و نوآوری در اقتصاد مبتنی بر دانش: چالش ها و استراتژی ها


34.http://s5.picofile.com/file/8114255492/pdflogo.png The Service Recovery Strategies, Customer Satisfaction, Customer Loyalty

استراتژی‌های بازیابی سرویس، رضایت مشتری، وفاداری مشتری


35.http://s5.picofile.com/file/8114255492/pdflogo.png How Do Bank Lending Rates and the Supply of Loans React  to Shifts in Loan Demand in the U.K.? (2009)

چگونگی واکنش نرخ وام‌دهی و عرضه وام بانکی به تغییر تقاضای وام در انگلستان


نکات:
– دانلود مقالات انگلیسی رایگان است.
– دریافت ترجمه فارسی مقالات فوق هزینه اندکی (۱۰ هزار تومان) در بر خواهد داشت. برای دریافت ترجمه فارسی به شماره ۰۹۱۹۲۴۰۵۰۳۰ پیامک ارسال کنید.
-مقالاتی که شماره ردیف آنها قرمز رنگ است به دلایلی فایل انگلیسی آنها در دسترس ما نبوده اما ترجمه آنها موجود است.
-دسته بندی مقالات تقریبی است و ممکن است مقاله مورد نظر شما در دسته دیگری قرار داده شده باشد. بهتر است برای پیدا کردن مقاله مورد نظر خود نام یا موضوع آن را در قسمت «جستجو» جستجو کنید.
-همه مقالات صرفا در همین مرکز ترجمه شده اند و ترجمه ها از نظر صحت و دقت گارانتی دارند.
– مقالات جدید به تدریج به این فهرست اضافه خواهد شد.

مطالب مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.